Yeşil Masa uygulamasındaki amaç; çiftçiler-üreticiler web ortamında, mail ortamında, telefon aracılığı ile veya kuruma bizzat başvuruda bulanarak talep, öneri ve şikayetlerini 'Yeşil Masa'da görevli personele iletecek, görevli uzman personel tarafından alınan talepler il ve ilçelerdeki konu uzmanlarına iletilecek ve en geç 5 (beş) iş günü içerisinde talep sahibine geri bildirimde bulunulacak. Süreç, 'Yeşil Masa'da görevli konu uzmanı tarafından kayıt altına alınarak bizzat yönetilecek. Böylelikle Yeşil Masa ile çözülmemiş sorun, değerlendirilmemiş talep ve öneri, işleme alınmamış şikayet, kurum girişinde karşılanmamış çiftçi kalmayacak.
Bingöl Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü olarak üreticilerin taleplerini hızlı ve sağlıklı sonuçlandırmak amacıyla "Yeşil Masa" uygulaması başlattık.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürümüz Mehmet Yıldırım, yaptığı açıklamada, tarımda daha etkili ve verimli sonuçların alınması için her şeyden önce çiftçinin memnuniyetine önem verilmesi gerektiğini söyledi.
"Yeşil Masa" uygulamasıyla daha verimli ve kaliteli hizmet verileceğini belirten İl Müdürümüz; hizmet binası girişinde kurulan Yeşil Masa'da 3 personelin görevlendirildiğini ifade etti.
Burada çiftçilerin her türlü şikayet, sıkıntı ve taleplerini dinleyeceklerini belirten Yıldırım, "İl Müdürlüğü olarak çiftçilerimize ve tarıma büyük önem verdiğimizi her fırsatta dile getiriyoruz. Bunu da sadece sözlü olarak değil, uygulamalı olarak gösterdik. Tarımda kalkınma ve gelişme olacaksa bu da her şeyden önce çiftçinin memnuniyetiyle, bilinçlenmesiyle olur. Biz de Bingöllü çiftçilerimize imkanlarımız dahilinde en iyi hizmeti sunmak için çaba sarf edeceğiz." diye konuştu.